måndag 9 augusti 2010

Den Hemliga Trädgården



I söndags gick 1000 trädgårdar av stapeln, en chans att besöka många underbara trädgårdar runt om i Sverige, både privata och offentliga.
Bloggföljerska som jag är hade jag läst på bloggen "the secret garden" att de skulle öppna dörrarna till sin spännande trädgård just denna dag...




Denna sagovärld ligger inom rimligt avstånd från Norrfrid så det var bara att ta chansen när den uppenbarade sig...




Vilken inspirerande upplevelse det blev sen! Det låg en hemlig spännande värld bakom husknuten med flera små rum...




I trädgårdsdammen simmade koi-karpar och damen vid dammen vakade över dessa....




Här kunde jag gärna ha stannat längre för att lyssna på porlet av vattenfallen. Så rogivande...



Renässans rummet




Tusen tack för den inspirerande upplevelsen! Bloggen om den hemliga trädgården och det otroligt vackra huset hittar du här. 
Följ min blogg med bloglovin

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Vad skoj att se bilder från min trädgård. :) Alltid kul att få se den genom någon annans ögon. Blir det en fortsättning på Tusen Trädgårdar nästa år ska jag nog ha fika också. Många hade rest långt och det kändes som om det var något som fattades. Fika i växthuset kanske är lösningen. Man kan ta med sig sin kopp kaffe, eller vad det nu är, och välja vart man sätter sig. Skulle kanske bli mysigt.

    Ska bli spännande att följa din blogg och få se mer av huset..för det verkar vara ett "riktigt" hus, alltså ett gammalt hus med många möjligheter.

    Jag lägger upp en länk hit till din sida på min blogg.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Tack för din söta kommentar:)
    vilken härlig trädgård...
    många kramar
    sandra

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...