fredag 13 maj 2011

Det funkar!


Hej vänner! Ett helt dygn gick utan att man kom åt blogger, inlägg och kommentarer försvann. Väntar med spänning om de kanske återvänder?


Har inga nya bilder att lägga in, har jobbat hårt hela veckan medan mannen har vårdat våra magsjuka barn. Idag har han själv inte mått så bra.... än så länge står jag på benen men sånt kan ju ändras fort, hua!

Bilderna kommer från Sköna Hem från ett hem i min smak, i lite lagom bohemiskt 1800-tals anda...

Nu är det fredagsmys!

xxxEijaxxx

6 kommentarer:

  1. Det har varit ganska tråkigt när blogger försvann, man saknar inte kon förrns båset är tomt som man brukar säga=)

    Så tråkigt med magsjuka barn, men det brukar ju gå fort över.

    Önskar dig en fin kväll och en trevlig helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. jag hoppas också på att mina kommentarer jag tappat kommer tillbaka. Härliga bilder. Ha en fin fin kväll/Gela hoppas du klarar dig undan magsjukan!!!!

    SvaraRadera
  3. Ja, nu kommer nog inläggen att hagla ut i kväll världen över, frustrerande när det blev så där, men kommentarerna är väl kvar? De var bara osynliga ett tag...Bohemiskt 1800-tal, läckert! Men oj vilket vackert hus ni har, det är ju bara så snyggt och ni gör det så bra som målar det, jag har full förståelse över att det tar sin tid... trevlig helg! Mari.

    SvaraRadera
  4. Verkar som om allt som försvann börjar återvända, - hoppas allt ordnar upp sig även för dig.
    Önskar dig och de dina en fin helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Ja, det har försvunnit en del kommentarer har jag sett........
    Men, nu är det i alla fall fredagsmys och det är gott.
    Önskar dig en fin helg Eija!

    SvaraRadera
  6. Trist med magsjuka, vi hade ett par veckor när det gick runt i familjen , ett tag trodde jag att jag bokstavligen skulle bli galen...

    Nu är magsjukan dock ett minne blott och nästan all ledig tid tillbringas ute, med att rensa (mörda) Åkervinda...

    Trevlig helg!
    /Frida

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...