fredag 24 juni 2011

Under min korkek...


...vill jag fira midsommar!

xxx

Tjusiga uterum, orangerier och lusthus i all ära men visst kan denna lövkoja gott mäta sig med mer påkostade installationer att fira sommarfestligheterna på?

Önskar jag kunde skriva att detta gigantiska träd växte i trädgården på Norrfrid, men så är inte fallet utan bilden kommer från nätet någonstans, sparad i min inspirationsmapp...

xxx

Jag var visst för optimistisk gällande vädret i mitt förra inlägg. Någon hann dansa regndansen ändå! Nåväl, inte gör det så mycket för nu är det SEMESTER i några veckor!!! Lata dagar med lagom mängd projekt, som jag sett fram emot detta...

xxxEijaxxx

5 kommentarer:

  1. Jag har i år baxat in en utemöbel under ett av äppelträden. Det får vara min korkek! Funderar på myggnät, traskronor och blomamplar... Lyktor och kaffekoppar hänger redan i trädet! Hoppas att du och de dina får en riktigt mysig midsommar trots utlovat ostadigt väder. Och ha en riktigt skön semester! Jag klev också av bandet igår. Ska bli så skööööönt!

    SvaraRadera
  2. Mmmm vilket härligt träd, tänk om man fått duka upp så där!! Vi har nästan inga träd alls, önskar vi hade ett sånt stort o gammalt, så vackert det är.... Men, man kan inte få allt,vi måste ju få drömma om nåt, el hur=) Du har en mycket fin gård i af, även om du inte har just ett sånt stort träd och ert hus är ju ett drönhus!! Vilka härliga blomsterbarn du hade i inlägget nedan!

    Jo, visst var den läcker boxen, det är det märket jag skrev House doctor. Och det är ju många som säljer för dem, men man vet ju inte vilka som tar in boxen men man skulle ju kunna maila/ringa runt och fråga, jag bara älskar den!! Ha en skön midsommar, utan regn!!! Mari.

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar en fin Midsommar! Här har solen faktiskt börjat kika fram efter att det har hällregnat hela morgonen. Så kanske det skiner upp hos dig med snart.

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  4. Ja, himlen har verkligen öppnat sig! Naturen gör som den vill :) Ljuvlig bild, önskar också att min ek var så där stor :) Ha en ljuvlig midsommar! KRAM Jenny

    SvaraRadera
  5. Glad Midsommar!

    Kanske en korkek att dansa runt!

    Kram Mariette

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...