torsdag 25 augusti 2011

Millyfriser


Hämtade ett vackert paket häromdagen, innehållande en beställning som jag lade hos Marina för en tid sedan...


Ni som följer Marinas blogg Milly Garden har sett hennes designade alster av zinkplåt. Blev så förtjust i friserna som jag såg hos henne...kan säga att jag INTE blev besviken när jag såg dem i verkligheten heller!

Hon har låtit trycka dit företagets logga också, Millygarden Design 


Precis lagom storlek till husets fönster...kan knappt vänta tills de monteras...


...i det här rummet, övre hallen som blir nästa projekt att bita i!

xxxEijaxxx

16 kommentarer:

  1. Superfina, hon är så duktig Marina!!!!
    Där har Ni lite att dona med...:))

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Underbart ostylad rumsbild -love it-
    När jag ser sådant känner jag att... visst! Jag kan också!
    Skorpan

    SvaraRadera
  3. Ja dom är ju galet fin!
    Jag ska ju beställa jag å bara man kan komma fram till vilka fönster! Skulle kunna ha i alla!
    Tummen upp för hennes design!
    förstår att du är lite längtis nu då!
    Stor kram!/ Hilla

    SvaraRadera
  4. Vilket ljuvligt rum! Jag kan bara se framför mig hur vackert det kommer att bli när du lagt din touch på det. Friserna var verkligen supervackra! Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej
    Ja de är verkligen supersnygga och kommer göra sig perfekt där......
    ha en skön torsdag snart är det helg!
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  6. Vilka superfina friser! Har aldrig sett nåt liknande! Så häftiga i zink! Kommer säkerligen bli superbra! Nu måste jag kika in hos henne!:) Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  7. Åh så betryggande att se att dom kommit fram och att du är nöjd!!!

    Ska bli spännande och se ert vackra rum i förvandling.

    Han nu en fortsatt fin dag!
    Kram Marina

    SvaraRadera
  8. Föresten får jag låna dina bilder? Det står ju Norrfrid på dom!

    kram Marina

    SvaraRadera
  9. Fantastiskt vackra! Kanske vore ngt för mitt växthus det...:)!

    SvaraRadera
  10. Friserna är jättefina och de kommer att bli så bra i din övre hall (vilket rum!). Såklart jag måste kika in hos Milly Garden.
    Ha det gott!
    /Cia

    SvaraRadera
  11. Men så läckert! Marina är en ny bekantskap för mig, men nu måste jag absolut kika in hos henne och se mer.
    Passar på att önska dig ett fint veckoslut!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  12. Åååå vad jättefina!!! Å de kommer pryda sin plats!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  13. Vilket vackert ljus i det pågående renoveringsrummet. Härligt som ostylat och hur härligt ska det inte bli sen...

    SvaraRadera
  14. Superduperfina! Jag har också spanat in hennes fina saker o friserna är en "vill ha sak". Däremot har jag absolut ingen aning om var jag ska ha dem??? Får tänka några varv till, så kanske även jag får iväg en beställning. Vet du om ni har några hjortron hos er förresten? Kram

    SvaraRadera
  15. Hihi, ostylat som i mitt inlägg idag också! Skönt! (fast ni har myyycket längre väg att gå).
    Såna där friser borde jag köpa, jag kallas nämligen för Milly men skriver det som Milli :)

    SvaraRadera
  16. Dom har jag oxå spanat in, vet inte om de passar här, men jag älskar dem. Kommer bli jättefint där hos dig. Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...