torsdag 9 augusti 2012

Stor och liten


Tack snälla ni för alla fina kommentarer ni lämnat i förra inlägget! Kikar in på bloggen sporadiskt mellan allt som ska hinnas med och blir lika glad varje gång jag läser vad ni skrivit...

Tiden verkar gå i raketfart när man har roligt - för roligt och intensivt är bara förnamnet på vad det har varit de senaste dagarna, för jag vill ju så gärna att gårdsbutiken ska vara så inbjudande och mysig som möjligt...vill så mycket men måste gallra i planerna och drömmarna som är så många, så många....mycket hänger på hur min lilla gårdsbutik blir mottagen av er som hittar hit. Man ska aldrig sluta drömma!

xxx

Visar här två av mina fina killar - den yngsta och en av de äldsta. Det blir mer och mer sällsynt att kunna fånga barnaskaran på bild men med de här pojkarna gick det bra den här gången...

3 kommentarer:

  1. Vilka snyggingar:)Man ser vem mamman är...
    Längtar efter att få besöka din gårdsbutik, behöver nog en vägbeskrivning dock..
    Skorpan

    SvaraRadera
  2. Skulle verkligen vilja besöka din gårdsbutik!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra barn, men vad kan det annat bli;)

    Vilken snygg disk nedan!! Jag skrev en lång kommentar häromdan där , med min sega lap top, i sängen och vips var allt borta, grr, då ides jag inte börja om...Nu har jag internet och tillgång till min stationära igen så jag kan skriva- för fy fasen va snyggt allt blir Eija, vilken butik det kommer att bli, disken gjord av den gamla dörren, ja, bara sååå snygg!!! Mari.

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...