söndag 2 december 2012

Julmarknad på Norrfrid

















Vilken helg vi haft här på Norrfrid! Trots sträng kyla och blåst stod ett gäng duktiga hantverkare tappert här på Norrfrid i helgen och sålde sitt fina hantverk! Det fanns godis, bakverk, stickat, virkat, ståltråd, kransar, praliner, kuddar, dukar och den finaste keramik, precis som det ska vara på en julmarknad! Till det serverades glögg och pepparkaka med glada skratt! På lördagen måste Norrfrid ha haft besökarrekord för det var knökfullt både på parkeringen och i butiken - SÅ OTROLIGT ROLIGT! 

Tack alla som hjälpte till att dra i trådarna och göra helgen till en sådan succé! Tusen tack alla fina hantverkare! Tack familjen som stöttar! Och sist men inte minst TACK alla kunder som besökte oss! 

- ni gör så att jag redan längtar till nästa helg -

xxxEijaxxx

10 kommentarer:

  1. Hello Eija! So much treasures at your market! What a pity that I couldn't t come! Have a wonderful week! With love, Geli

    SvaraRadera
  2. Åh vilken mysig julmarknad ni hade men som sagt ni kunde fått lite av min snö;) duktiga hantverkarna o vackra saker, Lisbeths keramik mycket snygg och de där luvorna el vad det var i olika färger! Mari.

    SvaraRadera
  3. Tack för möjligheten att stå där och sälja! Det var supertrevligt och mysigt! Känns bra att man fick köpa lite av de andra på marknaden oxå! Köpte läcker gammeldags glögg, enriskrans, blåbärsgrottor och romtryfflar! Mums!:)...och linnelöparen jag köpte hos dig passade perfekt! :)

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt det verkat vara och önskar såklart att man varit där, men en sak slår mig. Ni har ju ingen snö och så har vi massor här nere i Skåne. Ombytta roller :) Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig marknad..men jag saknade också snön..här i Småland har vi MASSOR..

    SvaraRadera
  6. Åh ! Så mysigt det ser ut , önskar så att jag var där !
    Kramar // Susanne

    SvaraRadera
  7. Besöket i söndags värmer fortfarande i själen! Sååå mysigt du har det i din fina butik!

    SvaraRadera
  8. Ser jättemysigt ut! Härliga bilder! :)

    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  9. Har njutit av dina fina bilder en stund! Hit kommer jag snart tillbaka! Ha en riktigt trevlig kväll! Kram Nina

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...